بله،با توجه به امکانات پیگری و آگاهی از مراحل انجام سفارش خرید به صورت میهمان ضروری میباشد همچنین رامیلا برای اعضا امتیاز ویژه ای در نظرگرفته است که عبارتند از :

  •  امکان ارسال خبر نامه
  •  بهره مندی از تخفیفهای ویژه
  • اولویت ارسال اجناس محدود
  •  اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید
  •  احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ،پیامک و ایمیل  سفارش و فاکتور برای شما ارسال می شود.

پیامک و ایمیل ارسالی حاوی لینک پیگیری سفارش شما مییباشد به نحوی که با کلیک بر روی لینک شما از وضعیت سفارش خود به صورت لحظه ایی مطلع خواهید شد.

اطلاع رسانی رامیلا به شرح زیر میباشد:








در تمامی مراحل فوق پیامک و ایمیل  سفارش  برای شما ارسال می شود.

پیامک و ایمیل ارسالی حاوی لینک پیگیری سفارش شما مییباشد به نحوی که با کلیک بر روی لینک شما از وضعیت سفارش خود به صورت لحظه ایی مطلع خواهید شد.

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به رامیلا، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پاسخ: کالاهایی نظیر گوشی‏ موبایل، هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه اندازی اولیه ندارند و رامیلا هیچ هزینه اضافه بر مبلغ گوشی از این بابت دریافت نمی‌‏کند.
البته شما می‏‌توانید برنامه‌های کاربردی مورد نیاز خود را به سادگی از طریق app Store ها دانلود و نصب کنید و یا از طریق درگاه USB گوشی موبایل خود و به کمک رایانه این کار را انجام دهید.
کالاهایی مانند لپ تاپ‏ها که فاقد سیستم عامل هستند، بایستی توسط خریدار یا فرد کارشناس بر روی آنها سیستم عامل سازگار با آن دستگاه نصب شود و درایورهای مورد نیاز نیز در صورت لزوم بایستی از سایت شرکت سازنده دانلود و نصب شوند. همچنین چند سالی است که تولیدکنندگان لپ تاپ به دلیل تنوع سیستم‏‌های عامل، درایورهای قطعات لپ تاپ را به همراه کالا عرضه نمی‏‌کنند و برای دریافت آنها باید به سایت تولید کننده مراجعه کرد.

پاسخ: در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای رامیلا تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در رامیلا دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین رامیلا نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت رامیلا با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار رامیلا موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند.

بلی، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید

شماره ۲۰ رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید:http://itemtracking.post.ir  و از وضعیت مرسوله آگاه شوید.

با پشتیبانی رامیلا تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله آگاه شوید.

میتوانید از طریق چت آنلاین در صفحه فروشگاه  از وضعیت مرسوله آگاه شوید.

و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد ۲۰ رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید.

پرسش سوالات مشتریان

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات بالا پیدا نکردید از طریق فرم تماس زیر سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کارشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید. با تشکر از حسن انتخاب شما

برای آگاه سازی شما در رابطه با سوال مطرح شده مورد استفاده قرار میگیرد

برای آگاه سازی شما در رابطه با سوال مطرح شده مورد استفاده قرار میگیرد

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از هرزنامه ها جلوگیری کنیم، از شما متشکرم